Invest NL

Klachtenregeling

Ben je niet tevreden? Vertel het ons!
Wij weten dat je correcte dienstverlening van ons verwacht. Wij doen er dan ook alles aan om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Ben je onverhoopt niet tevreden over onze dienstverlening? Laat ons weten waarom je niet tevreden bent en indien mogelijk, op welke afdeling de klacht betrekking heeft. Wellicht kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kun je eventueel een klacht indienen. Om een zorgvuldige behandeling van klachten te kunnen waarborgen heeft Invest-NL deze klachtenregeling opgesteld.
(klik hier indien je een mededingingsklacht hebt)

 

Het indienen van een klacht

Beschrijf uitvoerig welke klacht je hebt en welke oplossing je wenst.  Klachten kun je indienen:

  • middels onderstaand formulier

Je ontvangt binnen één week na versturing een schriftelijke ontvangstbevestiging.

  • per post:

Invest-NL, Q-Port 3e verdieping, Kingsfordweg 43-117, 1043 GP Amsterdam

 

Hoe gaat het verder?

  • Wij bevestigen binnen vijf werkdagen de ontvangst van jouw klacht.
  • Wij streven ernaar binnen vier weken na de bevestiging van het ontvangst een eerste reactie te geven op jouw klacht. In uitzonderlijke gevallen kan deze periode worden verlengd. Dat laten we jou dan weten, mocht dat zo zijn.
  • Afhankelijk van de situatie doen wij al dan niet een voorstel voor de verdere afhandeling van de klacht.
  • Je klacht wordt door ons geregistreerd in ons klachtenregister.

 

Klachtenformulier

Beschrijf uitvoerig in onderstaand formulier welke klacht je hebt en welke oplossing je wenst van (alle velden verplicht)